søndag 9. februar 2014

Meg og Pusur.

Jeg skal ikke skryte på meg noen kostholds-helg, lørdag spiste jeg nesten ingenting og søndag spiste jeg stort sett vafler og potetgull. Men til forskjell fra tidligere uker, har jeg ikke dårlig samvittighet. Jeg tenker nemlig helhet, og ser at jeg har vært adskillig flinkere til å spise riktig i lengre tid nå og jeg ser fram mot en ny, sunn uke som kommer. Derfor er det ikke krise å være litt slapphendt en dag eller to.
Siden jeg er gravid så skal jeg jo ikke slanke meg heller, minner jeg meg på.

Jeg begynner å bekymre meg noe for om min særdeles late graviditet kan få konsekvenser for fødselen. En fødsel er rimelig fysisk krevende, og min fysikk suger ææs for å si det mildt. I dag var vi i akebakken med den lille persilla, og etter å ha løpt litt og dratt litt og gått litt var jeg så utkjørt at jeg bokstavelig talt ikke klarte å røre meg på flere minutter. Verden gikk rundt, kvalmen steg og jeg ble i akutt dårlig humør. Lover bra, gjør det ikke?

Jeg har vært litt som Pusur denne helga.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar