tirsdag 4. februar 2014

Dagen i dag.

Hatt en ganske grei mat-dag i dag. Begynte dagen med en smoothie, tok et eple når jeg begynte å få lyst på noe søtt, fortsatte med en liten skål grøt sammen med frøkna - og så hadde vi hvit fisk til middag med poteter og grønnsaker. Ettersom jeg er gravid, så driver jeg ikke og slanker meg nå, men jeg venner meg gradvis til å spise ordentlig og ikke som jeg har gjort en stund, hvor kroppen har fått mer enn den trenger - og ikke av den riktige sorten.

Jeg har ikke klart å drikke nok vann i dag heller, har ikke engang fått i meg en liter. Er noen timer igjen av dagen, da, så jeg skal legge inn et ekstra gir *hoho*. Jeg sliter ordentlig med at vi ikke har noe Cola Zero i kjøleskapet, og jeg hører hvordan julebrusen roper fra kjelleren. Must. Stay. Strong! Sukkerfri brus har null kalorier, men det er dårlig for tennene - OG noen påstår at kroppen kan reagere på det som om det skulle vært sukker, og at man faktisk kan legge på seg av det. Like greit å trappe ned.
På alt…som…er…godt… :-(


!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar