mandag 3. februar 2014

Dag 1

Jeg glemte meg allered fra første stund i dag. Frøkna våkna halv syv og ropte som vanlig etter "ho-hortt!" så fort vi kom ned i stua. Alle forstår vel at det betyr yoghurt? Vanlig prosedyre hver eneste morgen. Og i dag fikk jeg lyst på en yoghurt selv, så jeg tok en uten å tenke så mye mer over det. Yoghurt har sukker i seg og metter ikke noe særlig sånn i seg selv. Så på mange måter er det en litt unødvendig sak. Men pytt sann.
To timer senere spiste vi grøt til frokost. Heller ikke en del av planen, men når det viktigste er at frøkna spiser så får man heller tenke som så at grøt er mettende og fullt av gode karbohydrater..

Og det var lurt å spise noe mettende, for neste måltid ble ikke før halv tre.
Noen sovna nemlig på sofaen og tok igjen den søvnen ho ikke fikk i natt.

Da spiste jeg en avocado med cottage cheese, pinjekjerner, oliven og litt cashew. Godt, på en veldig sunn måte!

Middag ble gryterett med hvitløksbaguetter. Hvitt brød og null næringsstoffer. Well…

Jeg har drukket vann, men ikke mer enn en halvliter. Det smaker jo ingenting og er virkelig ikke noe morro - men jeg skal bli bedre.

Spent på kvelden, jeg kommer til å bli super-rastløs som jeg alltid blir. Men jeg skal være flink og lage meg en smoothie tror jeg. Godt og mettende.

Alt i alt en ganske grei dag, men fryktelig lite struktur.


Sånn blir jeg på kvelden. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar