lørdag 1. februar 2014

Den spede begynnelse!

Jeg er gravid i uke 33. For de som ikke vet hva det betyr - det er 7 uker igjen til fødselen.
Jeg begynte graviditeten på 64 kilo, nå er jeg oppe i 77. Det er en helt legitim vektøkning og ikke noe jeg stresser med. Regner faktisk med å legge på meg enda mer de siste ukene. Ikke utenkelig vil jeg være oppe i over 80 - noe som føles helt greit, men veldig surrealistisk. Planen min er å bevege meg nedover til 60 kilo, hvor jeg trives ganske godt.

Jeg er ambivalent til hele prosjektet, da jeg i teorien mener at kvinner ikke skulle måtte tenke på kroppen sin utfra hvordan den "ser ut", men samtidig er jeg født inn i denne verdenen og er hjerneføkka som de fleste andre jenter. Jeg ønsker å se bra ut.

Derfor kjører jeg på uten de større moralske innvendingene fra meg selv enn vissheten om at jeg følger strømmen og ikke bidrar med noe særlig bra til denne verden. Dette blir morro!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar