mandag 14. april 2014

Blæ

Tre og en halv uke senere, jeg har akkurat klart å legge den lille i senga si for en liten høneblund. Det er ikke lett å få gjort stort i disse dager, vi har ei kosejente av dimensjoner som foretrekker fanget vårt framfor noe annet sted. Så da må alt annet bare vente, inkludert blogging. Og matlaging. Og dusjing, dobesøk, soving, lesing, vasking, rydding... You get the picture.
Jeg rakk å koke et egg under forrige høneblund, så litt mat har jeg fått i meg i dag. Ett egg, litt bogskinke og cottage cheese. Serru, veldig lite karbohydrater! Akk ja, jeg føler jeg bare leker superhelse, og i går fikk jeg et klarsyn av meg selv som noe helt annet enn fit der framme i framtiden, så selvtilliten er ganske lav. Jeg får ikke lov å begynne å trene før om to uker heller, det eneste jordmora sa jeg lunne gjøre var bekkenbunnsøvelser ?! eeh?
Så jeg får trille den kjedelige vogna og tenke meg ned i vekt. Er jo noen som påstår det funker og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar