tirsdag 15. april 2014

Lavkarbo til middag.

Jeg glemte å spise frokost i dag, så det var ikke før jeg var ute og trilla vogn jeg kom på at jeg var sulten. Så da jeg kom hjem igjen spiste jeg en avocado med skinke og et egg. Jeg gidder ikke telle kalorier, men jeg regner med det ble et par hundre pluss. Og så toppa jeg det hele med en liten burk red bull. En spedbarnsmors guilty pleasure.

Vi har samla oss en haug med lavkarbo-oppskrifter, så nå prøver vi ut det til middag. I går spiste vi noe greier med blomkål og tomater og krydder og noen ekle pølser.
I dag skal vi spise reker i noe sausgreier med salat og rosenkål til meg. Jeg sliter med reker, men jeg begynner å lære meg å spise dem. De har konsistensen til mark, innbilder jeg meg, og de ligner mer på insekter enn noe fra sjøen. Ikke at det å komme fra sjøen er noe stort kompliment heller, der er det mye ufint.

Nuvel, motivasjonen og inspirasjonen er ikke på topp, men jeg jobber med saken. Mentalt, liksom. Det te sin ti, dessverre.

1 kommentar:

  1. Haha, husker du ikke kunne ha reker når vi hadde det som helgekos hjemme :P
    -Bethsy-

    SvarSlett