onsdag 30. april 2014

Brød er gift!...

I går dro jeg på meg treningstightsen for første gang på aldri så lenge og dro ned til treningsstudioet. Møtte min personlige trener som tok bodyscan på meg, ett år siden sist. Vekta var selvfølgelig endel høyere og jeg skal hvertfall ned 10 kilo. Jeg har like mye muskelmasse som før graviditeten, jeg har høyere fettprosent (26,7), mer bukfett (3), jeg er 25 år kontra 15 for et år siden, men jeg scorer 6 på "oppsummeringa" og er "standard muskuløs" og forøvrig innafor sunnhet og normalhetsgrensa på alt.

Det mest interessante for meg er fettprosenten, jeg vet ikke hvorfor jeg har hengt meg så opp i den, men den vil jeg ha ned på 18. Jenter må ned på 15-16 for å få synlig sixpack, men det krever så mye jobb at jeg ikke ser det som noe mål. Det er meg vi snakker om, frøken vippes-av-pinnen bare du veiver med en kjipspose lissom.

Så eh jeg har fått beskjed om å drikke 2 liter vann hver dag. Droppe melk og meieriprodukter. Droppe brød. Og holde meg på ca. 1500 kalorier. Jo da, sier hun som elsker melk og ost, spiste brød til alle måltider og har et gjennomsnittlig inntak av vann på 0 glass.

Men med vårt nye lav-karbo-regime skal jeg klare det fint, jeg skal jeg skal!

BRØD ER GIFT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar