tirsdag 25. mars 2014

Babylykke!

Lille Julie ble født på termin og er i dag 3 dager gammel. Tre dager i vår verden, og alt er perfekt.
Fødselen var rask og enkel (misforstå meg rett; jeg holdt på å dø) og kroppen min takla den uten problemer. Jeg følte meg så sprek etterpå at jeg vurderte å dra hjem samme dag, men ble overtalt til å bli en natt.

Nå er vi hjemme og i dag la vi henne i vogna og gikk en tur. Det tok ikke lang tid før jeg innså at formen ikke er den beste, jeg sliter fortsatt med pusten og jeg har tendenser til bekkenplager fortsatt. Regner med det kommer til å gå fort over, men jeg får gi det noen dager. Det er ganske heftige ting som skjer med kroppen etter en fødsel - det tar faktisk ett år før man er "seg selv" igjen.

Daglige trilleturer og mat med mye energi er det jeg trenger nå. Og masse vann!
Jeg har mista fem kilo, men har femten igjen. Yey..

Uansett er fokuset å kose oss, vi er hjemme både jeg og mannen i to uker, og vi skal nyte den tiden :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar