tirsdag 20. mai 2014

Run, Forest, run!

Kjære blogg.

I dag har jeg vært på trening igjen, nå føler jeg det begynner å bli en rutine på det. To ganger i uka er det jeg får til, men nå vurderer jeg å legge inn en tredje uten trener. Jeg sliter med motivasjonen, for akkurat nå står vekta helt bom stille og jeg føler jeg aldri kommer til å gå ned de ti kiloene jeg skal. Hadde det ikke vært for at jeg har en avtale med min PT hadde jeg aldri kommet meg på trening, så takk og lov for han. Den som klarer å lære meg SELVDISIPLIN skal få en sjokolade. Atkins, selvsagt.

I dag løp jeg på mølla, intervaller. 45 sekunder rask gange/jogging, 15 sekunder pause - i 20 minutter.
Pulsen min var oppe i 193 - lol. Kondis, hva er det. Men så har jeg aldri trent utholdenhet heller, så jeg er bare glad jeg klarte det. Det føltes unektelig deilig etterpå, og godt å vite at kroppen forbrenner i 4 timer etter endt trening.

Lavkarbo-tilværelsen går bra, vi spiser de mest fantastiske middagsrettene for tiden. Jeg savner verken poteter eller pasta, og så lenge vi har knekkebrød så savner jeg ikke brød heller. Det eneste jeg savner litt, er melk.

Nå er frøken baby sur igjen, så jeg får ned å overta.

Snakkes, bloggen.

;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar