tirsdag 24. juni 2014

Herk

Kjære blogg.

Jeg liker deg ikke. Jeg vet du er der og venter på noen ord, men du er faen så demotiverende at jeg boikotter deg.

Treninga går dårlig, min personlige trener har ferie og da får jo ikke jeg ræva i gir på egen hånd.
Hvem ante hvor mye tid og krefter som går bort i å være tobarns-mor! Det siste jeg orker tanken på når kvelden kommer er å kravle meg ut å trene! Fåkk it.

Jeg går ned i vekt, da, hovedsakelig på grunn av kaloriunderskudd grunna ingen matlyst og ingen tid til å lage meg mat. Lavkarbo er kjedelig i lengda, og i dag utbrøt jeg i ren frustrasjon "Jeg trenger en potet!!" mens jeg stappa i meg hvitløksbrød som om det stod om livet.
Men når jeg først fikk en potet reagerte magen som om den ble utsatt for en atombombe så nå er jo alt føkka.

Drittopplegg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar